מקרר היין המומלץ ביותר 2024 - המדריך המלא

 
רכשתם אוסף מרשים של יינות משובחים ואתם רוצים לשמור עליהם בתנאים אופטימליים?
אז כנראה שהגיע הזמן להשקיע במקרר יין איכותי לביתכם.
אבל עם כמות עצומה של דגמים ויצרנים, איך בוחרים נכון?
מדריך זה שנכתב על ידי אדם מנוסה מאוד בעולם היין, מעל 25 שנות ניסיון ביינות, יסייע לכם למצוא את מקרר היין המומלץ והמתאים ביותר עבור הצרכים והתקציב שלכם.
חשוב לקרוא את כל המדריך בכדי לקבל תשובה מלאה ומואמת בדיוק לצורך שלכם בבחירת מקרר היין הבא שלכם!
אל תתפתו לרכוש מקרר יין "הכי זול" יש הרבה מעבר למחיר בצריך לקחת בחשבון שנייה לפני הרכישה.

חשוב לדעת שבישראל קיימים מספר מצומצם של יבואני מקרר יין ורק מעטים מהם מוכרים ישירות ללקוח הפרטי, רוב רובם המוחלט משווק לחנויות ואתרי סחר מה שגורר מחירים יקרים ובכלל נושא האחריות הוא מסורבל כי אתם תרכשו בחנות חשמל תפנו אליהם והם יפנו אתכם ליבואן במקרה הטוב, לעומת זו יש מספר מצומצם של יבואנים שהם משווקים ישירות ללקוח הפרטי ונותנים לו אחריות ישירה וגם המחירים סבירים כי אין פה עוד יד על המקרר. חשוב מאוד לזכור את הפרט הזה ומפה להמשיך לקרוא את המאמר.

אני אנסה במאמר הזה לכסות את כל מה שניתן על מנת שיהיו לכם הכלים לצאת לדרך ולבחור במקרר היין הטוב ביותר בשבילכם.
כמובן שאתן במאמר הזה כמה דגשים על מה המותג שלנו ביחס לשאר ומה הערך המוסף שתקבלו אצלנו.

מבטיח לעשות את הכי אותנטי שאפשר.

אז יאללה, מתחילים..
 

מאפיינים ותכונות חיוניות

לאחר שבחרתם גודל מתאים, יש לוודא קיומם של מאפיינים נוספים.
קיימים לא מעט, הנה רשימה חלקית שלהם + הסבר מפורט:
האם המקרר עם מדחס - כן/לא, המלצה שלנו, לרכוש מקרר רק עם מדחס! מדחס שיודע לקרר בטווח של 5-20 מעלות. לא להתפתות ולרכוש מקרר ללא מדחס, לא רלבנטי לשיראל וחבל על הכסף שלכם! חד משמעית.
האם למקרר יש דלת מבודדת ? ובכמה היא מבודדת, לדוגמא המקררים של המותג CoolWine הם מקררים עם דלת זכוכית 3 שכבות!!! שזה די נדיר בעולם מקררי היין. דלת זכוכית ברוב המקררים בארץ מגיעה עם שתי שכבות זכוכית. דבר נוסף יש לוודא את רמת הבידוד מקרינת UV. 

האם למקרר יש מדפי עץ ? כן / לא, האמת, אם יופי וסגנון פחות חשוב לכם אתם רכשתם מקרר כי חשוב היה לכם ליישן יינותולשמור עליהם, לכו על מקרר עם מדפי מתכת, או שילוב שיש רק למקררים של CoolWine, מדפי מתכת שחורה + גימור חזית מעץ, כך שהדלת סגורה המקרר נראה עם מדפ עץ שבפועל הוא לא.. זה מוזיל את עלויות הרכישה. ולעומת זאת אם המקרר מהווה פריט עיצובי בבית שלכם, לכו על מדפים עץ מלאים. זה נותן אווירה יוקרתית יותר.

האם למקרר יש תאורה ? כן / לא, בינינו, התאורה היא לא כל כך חשובה אלא אם המקרר שלכם נמצא בחדר חשוך ללא תאורה חדר. אחרת אין באמת סיבה לרכוש מקרר עם תאורה, על אף שהיום זה חלק מהסטנדרט. התאורה לעיתים עלולה לפגום ביינות שבמקרר היין שלכם.

מסילה טלסקופית למדפי המקרר? כן /לא, תכלס' מי שמבין וצרכן יין מהכבדים שבנינו, אין לזה משמעות, שאת הרוצה לשתות יין אתה תגיע אליו בכל מקרה, המסילה היא בונוס נחמד לעצלנים שבנינו, האם היא שווה את תוספת התשלום, אם תשאלו אותי שאני צרכן יין כבד, לא....לי זה לא משנה, העיקר שהיין יוגש לי בטמפרטורה שאני אוהב!

פנל דיגיטלי ? כן / לא ? חד משמעית כן, רק עם פנל דיגיטלי תוכלו להגדיר טמפרטורה מדויקת שמתאימה לחיך שלכם, רק איתו תוכלו לקבל חיווי מדויק של מה הטמפרטורה בתוך חלל מקרר היין שלכם, רק כך תהנו מהיין שלכם בדיוק בטמפרטורה המושלמת!

אחריות ושירות!
הכי חשוב, ההמלצה שלנו היא לקנות ישירות מהיבואן, בדרך כלל יבואני יין מבינים את קהל רוכשי המקררים שלהם, מה שחנות למוצרי חשמל פחות. נכון לעיתים אצל היבואן המחיר עלול להיות טיפה גבוה יותר אבל זה שווה את זה!!
אגבף אצלנו ב COOLWINE המחיר אצל סוחרים או אצל היבואן זההים, אנחנו מאמינים בשיטה של שיווק ישיר ולרוב 99% מהמקררים שלנו נמכרים ישירות לצרכן הקצה. מנכ"ל החברה הוא צרכן יין כבד שמכיר טוב מאוד את קבל הלקוחות שלו, לכן, השירות קרוב לליבו.

 
 

תקציב ומותג היצרן

תקציבכם והמותג ישפיעו גם הם על הבחירה הסופית:

  • בחרו מותג עם שירות טוב, קודם כל!!
  • בחרו במותג שמיייצר מקררים בטכנולוגיה חדישה ובמפעל איכותי ונחשב.
  • בחרו במותג שמכבד את המוצרים שלו ושיש סיפור מאחורי המותג, זה לא פחות חשוב.

ולסיכום!
רכישת מקרר היין הביתי הנכון היא השקעה חשובה בשמירה ויישון על אוסף היינות היקר שלכם ובהארכת חיי המדף ואיכותם לשנים קדימה. הקפידו לבחור על פי המלצות אלו לתוצאה המיטבית!
  •  
 

גודל וקיבולת מקרר היין, השלב הראשון

גודל וקיבולת מקרר היין השלב הראשון הוא להתאים את גודל ונפח מקרר היין לכמות הבקבוקים בהם אתם מעוניינים לאחסן:
  • מקררי יין מגיעים בגדלים שונים.
  • בחלק מהמקרים מגדירים אותם לפי נפח המקרר, וחלק מגדירים לפי כמות בקבוקים שניתן לאחסן במקרר.
קיימת חלוקה יחסיצ מאוד ברורה של גדלים של מקרר יין, אנחנו נשתמש בצורה הקלה וזה לפי כמות בקבוקים.
גם כאן יש לשים לב שכמות בקבוקי היין שמכיל מקרר היין לרוב נמדדת לפי סוג בקבוק, הכוונה, לרוב מיוצרים מקרר היין שיתאימו לבקבוקי יין מסוג בורדו, ואז בודקים כמה בקבוקי בורדו נכנסים במקרר וזה הגודל שנקבע למקרר. לכן אם יש לכם רוב מוחלט של בקבוקי בורדו, אתם בטוב, אחרת יש לקחת בחשבון שפחות בקבוקים ייכנסו במקרר שבחרתם.

מקרר יין שמכיל עד 20 בקבוקים, נחשב למקרר יין קטן.
מקרר שמכיל בקבוקים יין בים לבין נחשב מקרר בינוני.
מקרר יין שמכיל מעל 100 בקבוקים, נחשב למקרר יין ענק.
 
מקרר יין שמכיל עד 50 בקבוקים, נחשב למקרר יין בינוני.
מקרר יין שמכיל עד 100 בקבוקים, נחשב למקרר יין גדול.

חשוב לזכור שבוחרים את גדול המקרר, יש לקחת בחשבון את אפשרויות ההתרחבות לעתיד, זאת אומרת אם אתם צרכני יין, תבחרו מקרר שגדול לפחות ב 30% מכמות הבקבוקים שיש לכם ברגע זה בבית. כי לבסוף תצטרכו מקרר גדול יותר ושדרוג הוא הוצאה נוספת שיש לקחת בחשבון הויא יותר יקרה מאשר לקנות פעם אחת מקרר גדול יותר ממה שתכננתם.

יש לזכור שיש מקררים שניתן לשלב אותם בתוך נישות, אלה מקררים חצי אינטגרליים או כמו שנהוג לקרוא להם בישראל אינגרליים. המקררים האלה יקרים יותר כיוון שיש להם תכנון שונה מבדר"כ, הרדיאטור ממנו נפלט חום המקרר נמצא בתחתית המקרר ופתח האיוורור נמצא בחזית, אלה מקררים מושלמים להצמדה לקיר או לשילוב בנישה או מטבח.

 
 

אחריות ושירות!


הכי חשוב, ההמלצה שלנו היא לקנות ישירות מהיבואן, בדרך כלל יבואני יין מבינים את קהל רוכשי המקררים שלהם, מה שחנות למוצרי חשמל פחות. נכון לעיתים אצל היבואן המחיר עלול להיות טיפה גבוה יותר אבל זה שווה את זה!!
אגבף אצלנו ב COOLWINE המחיר אצל סוחרים או אצל היבואן זההים, אנחנו מאמינים בשיטה של שיווק ישיר ולרוב 99% מהמקררים שלנו נמכרים ישירות לצרכן הקצה. מנכ"ל החברה הוא צרכן יין כבד שמכיר טוב מאוד את קבל הלקוחות שלו, לכן, השירות קרוב לליבו.

אצלנו האחריות היא על טיב המוצר רגע הפתיחה ושירות ישירות בבית הלקוח למשך שנה מיום הרכישה.

יש לוודא מה האחריות על מקרר היין שלכם כוללת:
האם היא כוללת אחריות על המדחס ? על אף שזה הרכיב שהכי פחות נוטה להתקלק, אבל אם הוא מתקלקל, עלותו מאוד יקרה להחלפה. מה גם שלאחר  פירוק הדחס יש צורך במילוי גז וגם זו הוצאה לא זולה בכלל אפילו יש לומר שגז למקרר היין עלול לעלול כמה מאות שקלים!!
האם האחריות כוללת גומיות לדלתות ? צירים ? זכוכית ?
אם בזכוכית עסקינן ההמלצה שלנו היא לבדוק טוב את דלת הזכוכית עם קבלת המקרר כי על דלת הזכוכית אין אחריות, במידה וקיבלתם אותה שלמה ולאחר מספר ימים היא נשברת, האחריות לא תכסה את החלפתה.

הגומיות והצירים אמורים להיות חלק באחריות אלא אם נגרם להם נזק במכוון ולא נזק מהמפעל, שאגב, את זה מאוד קל לאבחן.

כמו כן יש את הפנל הדיגטלי, זה רכיב רגיש לשינויי חשמל, המלצתנו להתקין בשקע המקרר כולא ברקים שימנע שינויי מתח קיצוניים בכניסת החשמל של המקרר. כך אוי אפשר הייה למזער נזקים גם לפנל הדיגיטלי של המקרר. אצלנו החלפתו כלולה במסגרת האחריות.



 

x

#{title}

#{text}

#{price}