תשובות לשאלות נפוצות - FAQ
מה מיוחד במקררים שלכם ?
המקררים שלנו מיוצרים במפעל נחשב מאוד, המפעל הוקם ב 1993.
כמה זמן אחריות ?
לכל המקררים יש 12 חודשים אחריות בבית הלקוח. תנאי האחריות מפורטים פה.
מה תנאי האחריות ?
תנאי האחריות מפורטים פה.
אם המוצר אינו לטעמי ?
ניתן להחזיר אלינו את המוצר תוך 14 ימים מיום הקנייה בארזיתו המקורית ולקבל החזר מלא בקיזוז עלויות השילוח.
היכן ניתן לראות את המוצר ?
את כל המוצרים שלנו ניתן לראות במחסנים שלנו בכתובת: רחוב הראשונים כפר יעבץ ובתיאום מראש בטלפון 09-3721122.
מה קורה אם המוצר הגיע תקול ?
במידה והמוצר יגיע תקול הוא יטופל לפי תנאי האחריות המפורטים פה.
מה קורה אם המוצר הגיע באיחור ?
לרוב חברת השילוח שלנו מדייקת בזמנים. במידה וקרה הדבר, אתם מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות כאן ונמצא את הדרך הטובה בשבילכם לטיפול.
מה הסכנות בשימוש במוצר ?
הסכנות בשימוש מוצר חשמלי הן אותן הסכנות כבכל מוצר חשמלי אחר. חשוב להקפיד על כללי השימוש המפורטים במדריך למשתמש כאן.
מתי אפשר ליצור אתכם קשר ?
ניתן ליצור אתנו קשר בימים א'-ה' בין השעות 10:00-19:00 וביום ו' בין השעות 09:00-12:00.
איפה מייצרים את המוצר ?
המוצרים שלנו מיוצרים בסין במפעל מאוד נחשב שמייצר מעל 30 שנים.
האם למוצר יש תו תקן ?
מכיוון שהמוצרים שלנו משווקים באירופה בעיקר ובישראל, הם בעלי תו תקן אירופאי המותאם להנחיות התקינה הישראליות.
האם ניתן לבטל עסקה ?
ניתן לבטל עסקה לכל המאוחר עד 14 ימים מיום הרכישה.
האם יש הנחה / מבצע?
בהחלט כן, יש מגוון של הנחות ומבצעים, אנחנו ממליצים לבקר בדף המבצעים שלנו כאן.
איך משתמשים במוצר?
יש להשתמש במוצר על פי ההנחיות הכתובות במדריך למשתמש כאן.
איך מתחזקים/מנקים את המוצר?
יש לתחזק את המוצר על פי ההנחיות הכתובות במדריך למשתמש כאן.
איך ניתן לשלם?
ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מכל הסוגים, ביט, פייבוקס, העברה בנקאית, צ'קים, PAYPAL.
איך אפשר להזמין?
ניתן לבצע הזמנה באתר שלנו או בטלפון 09-3721122.
איך ניתן לצור קשר?
ניתן ליצור אתנו קשר כאן.