אבי איש נעים מאד! כיף לעבוד מולו והוא נותן שירות נהדר ישר ואמין ולא מחפש למכור יקר בכח. יודע לתת פתרונות גם כשהטעות של הלקוח המוצר עצמו מרגיש מאוד איכותי
מקרר איכותי ויפה וספק מקסים!!
מקרר ברמה גבוה נותן מענה לכל הדרישות שלי ליווי צמוד ומצויין של אבי לא מובן מאליו בכלל מומלץ בחום גם אחרי הקנייה ייעוץ וליווי שלא ראיתי בשום מקום אחר
קניתם מאיתנו? נשמח לשמוע עליכם.
ספרו לנו על החוויה ←