לקוחות מספרים

מה הלקוחות שלנו אומרים

5 מתוך 5 — על בסיס 131 ביקורות ב-Google

הוספת ביקורת ב-Google

אבי איש נעים מאד! כיף לעבוד מולו והוא נותן שירות נהדר ישר ואמין ולא מחפש למכור יקר בכח. יודע לתת פתרונות גם כשהטעות של הלקוח המוצר עצמו מרגיש מאוד איכותי

צ
צביאל בן דוד
2 weeks ago

מקרר איכותי ויפה וספק מקסים!!

I
Itzik Reuven
2 weeks ago

מקרר ברמה גבוה נותן מענה לכל הדרישות שלי ליווי צמוד ומצויין של אבי לא מובן מאליו בכלל מומלץ בחום גם אחרי הקנייה ייעוץ וליווי שלא ראיתי בשום מקום אחר

א
אסי מלדסי
2 weeks ago

קניתם מאיתנו? נשמח לשמוע עליכם.

ספרו לנו על החוויה ←
דלג לתוכן הראשי